Crafticaan tuli Penny Blackin kevään mallisto myyntiin eilen illalla. Tein tilauksen että on valinnan varaa kun alkaa Jehkottaren LeimaKuu- vaihdot. Olen jo kauan odotellut The Bargain Gardenin tilausta, mutta ei vaan kuulu eikä näy. Christine on kyllä laittanut paketin matkaan mutta on jossain välillä :(. Luulin että sieltä tulevat leimasimet olisivat käytössäni Leimakuu-vaihdossa.  Myös Scrapbookdepotin tilausta olen odottanut jonkin aikaa. Näyttää nämä minun ulkomaan tilaukset viipyvän turhan pitkään matkalla. Harmittaa se että minun leimasinkokoelmani ei ole suuren suuri, joten joku voi joutua pettymään sitten vaihdossa, ellei sitten osu niin että hänellä ei ole juuri niitä kahta !! magnoliaa jotka nyt minulla sattuvat olemaan. Ja onhan mulla jotain muitakin leimasimia, tosin pienenmpiä.

Tulossa siis ovat:

Tilda med lykta, Magnolia -leimasin:
1454064.jpg



Snuggle Buddy, Penny Black -leimasin:
1454038.jpg
Kickin´, Penny Black -leimasin :
1454040.jpg

Akryylileimasinpakkaus, Bubbly:

1454041.jpg

Akryylileimasinpakkaus, Critter Party:

1454042.jpg



Oppen spis:
1454079.jpg

Vintriga på paket:
1454078.jpg

Edwin med lykta:
1454081.jpg


Toivon todellakin että nämä tulevat pian!

edit: kolme viimeistä magnoliaa tuli tänään :))